Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Automozioko Diseinu eta Fabrikazioa master duala

Lan-irteerak

Automozioko espezialistak

Automozioko osagaien euskal sektorea lehiakorrenetarikoa eta berritzaileenetarikoa da, munduko kudeaketa mailarik aurreratuenetarikoa duena. GESTAMP edo CIE AUTOMOTIVE bezalako euskal enpresak mihiztatzaile enpresarik garrantzitsuenen (TOYOTA, RENAULT, BMW, GRUPO PSA, etab.) hornitzaile nagusien artean daude.

Osagaien fabrikatzaileek (TIER) eta mihiztatzaileek (OEM) produktuen etengabeko hobekuntzan dihardute eta, aldi berean, ekoizpen prozesuen eraginkortasuna maximizatzen dute.

Eskaera horri erantzuteko aurkezten dugu Automozioko Diseinu eta Fabrikazioko Unibertsitate Masterra, sektorean ezagutza sendoak izango dituzten automozioko espezialistak prestatzeko. Masterrak inguru konplexu bati eman nahi dio irtenbidea, profesional bikainak eta, prestakuntza dualari esker, automobilgintzako industriaren errealitatea sakon ezagutuko dutenak sortuz.

  • Tituludunen enplegagarritasuna maximizatu egiten du, ACICAEko (automozioko klusterra) enpresek berariaz definitutako beharrizanetatik abiatuta sortutako ikasketekin osatzen baita prestakuntza profesionalentzat.
  • Enplegagarritasun maila altuari begiratuta, Automozioko Ingeniaritzako Espezializazio Diplomako tituludunen laneratze maila graduko ibilbidea kontuan harturik % 90eko enplegagarritasuna.

Erronka berriak sektorean

Datozen urteetan automobilgintzako enpresek erantzun behar izango dituzten erronka nagusiak hauek dira, besteak beste:

  • Ibilgailua elektriko bihurtzea, hau da, ibilgailu adimentsuagoak izatea, berdin dio zein motor mota erabiltzen duen; eta ibilgailua egoera jakin batzuetan kontrola hartzeko gai izatea.
  • Eraginkortasuna hobetzea, bai lantegietan balio katearen barruan, bai ibilgailuaren jokabidean. Horrek ekarriko du material aurreratuagoak erabiltzea ibilgailuetan: karbono zuntza, altzairu bereziak, biomaterialak, etab., Eta fabrikazio prozesuak egokitzea material horiek erabiltzeko masako ekoizpenean.

Erronka horietarako, pertsona espezializatuak behar dira diseinuan, saioetan eta ekoizpenean, prozesuan zehar eta ibilgailua egiten erabiltzen diren materialen portaera hobeto ulertuko dutenak, eta material horien eta “ohikoen” arteko loturak ondo ulertu eta egingo dituztenak: lotzeko teknikak, interferentzia elektromagnetikoak, etab.

 

Datozen urteetan industriak eraginkortasuna hobetzearekin lotutako erronkei egin beharko die aurre, bai produktuetan eta bai prozesuetan. Produktuak jasangarriagoa izan beharko du, ibilgailuaren eraginkortasuna hobetuko duten materialak erabili beharko dira; prozesuak, berriz, malguagoak eta adimendunak izan beharko dira zikloko denborak murrizteko. Masterrak profil profesional horiek bultzatzen ditu, oso beharrezko baititugu sektorean erronka berriei aurre egiteko.

Logo de la Universidad de Deusto

José Angel Ravelo

Datozen urteetan industriak eraginkortasuna hobetzearekin lotutako erronkei egin beharko die aurre, bai produktuetan eta bai prozesuetan. Produktuak jasangarriagoa izan beharko du, ibilgailuaren eraginkortasuna hobetuko duten materialak erabili beharko dira; prozesuak, berriz, malguagoak eta adimendunak izan beharko dira zikloko denborak murrizteko. Masterrak profil profesional horiek bultzatzen ditu, oso beharrezko baititugu sektorean erronka berriei aurre egiteko.

José Angel Ravelo, Soldatzaile espezialista. Gestamp

Lan-irteerak

Automozioko espezialistak

Automozioko osagaien euskal sektorea lehiakorrenetarikoa eta berritzaileenetarikoa da, munduko kudeaketa mailarik aurreratuenetarikoa duena. GESTAMP edo CIE AUTOMOTIVE bezalako euskal enpresak mihiztatzaile enpresarik garrantzitsuenen (TOYOTA, RENAULT, BMW, GRUPO PSA, etab.) hornitzaile nagusien artean daude.

Osagaien fabrikatzaileek (TIER) eta mihiztatzaileek (OEM) produktuen etengabeko hobekuntzan dihardute eta, aldi berean, ekoizpen prozesuen eraginkortasuna maximizatzen dute.

Eskaera horri erantzuteko aurkezten dugu Automozioko Diseinu eta Fabrikazioko Unibertsitate Masterra, sektorean ezagutza sendoak izango dituzten automozioko espezialistak prestatzeko. Masterrak inguru konplexu bati eman nahi dio irtenbidea, profesional bikainak eta, prestakuntza dualari esker, automobilgintzako industriaren errealitatea sakon ezagutuko dutenak sortuz.

  • Tituludunen enplegagarritasuna maximizatu egiten du, ACICAEko (automozioko klusterra) enpresek berariaz definitutako beharrizanetatik abiatuta sortutako ikasketekin osatzen baita prestakuntza profesionalentzat.
  • Enplegagarritasun maila altuari begiratuta, Automozioko Ingeniaritzako Espezializazio Diplomako tituludunen laneratze maila graduko ibilbidea kontuan harturik % 90eko enplegagarritasuna.

Erronka berriak sektorean

Datozen urteetan automobilgintzako enpresek erantzun behar izango dituzten erronka nagusiak hauek dira, besteak beste:

  • Ibilgailua elektriko bihurtzea, hau da, ibilgailu adimentsuagoak izatea, berdin dio zein motor mota erabiltzen duen; eta ibilgailua egoera jakin batzuetan kontrola hartzeko gai izatea.
  • Eraginkortasuna hobetzea, bai lantegietan balio katearen barruan, bai ibilgailuaren jokabidean. Horrek ekarriko du material aurreratuagoak erabiltzea ibilgailuetan: karbono zuntza, altzairu bereziak, biomaterialak, etab., Eta fabrikazio prozesuak egokitzea material horiek erabiltzeko masako ekoizpenean.

Erronka horietarako, pertsona espezializatuak behar dira diseinuan, saioetan eta ekoizpenean, prozesuan zehar eta ibilgailua egiten erabiltzen diren materialen portaera hobeto ulertuko dutenak, eta material horien eta “ohikoen” arteko loturak ondo ulertu eta egingo dituztenak: lotzeko teknikak, interferentzia elektromagnetikoak, etab.

 

Datozen urteetan industriak eraginkortasuna hobetzearekin lotutako erronkei egin beharko die aurre, bai produktuetan eta bai prozesuetan. Produktuak jasangarriagoa izan beharko du, ibilgailuaren eraginkortasuna hobetuko duten materialak erabili beharko dira; prozesuak, berriz, malguagoak eta adimendunak izan beharko dira zikloko denborak murrizteko. Masterrak profil profesional horiek bultzatzen ditu, oso beharrezko baititugu sektorean erronka berriei aurre egiteko.

Logo de la Universidad de Deusto

José Angel Ravelo

Datozen urteetan industriak eraginkortasuna hobetzearekin lotutako erronkei egin beharko die aurre, bai produktuetan eta bai prozesuetan. Produktuak jasangarriagoa izan beharko du, ibilgailuaren eraginkortasuna hobetuko duten materialak erabili beharko dira; prozesuak, berriz, malguagoak eta adimendunak izan beharko dira zikloko denborak murrizteko. Masterrak profil profesional horiek bultzatzen ditu, oso beharrezko baititugu sektorean erronka berriei aurre egiteko.

José Angel Ravelo, Soldatzaile espezialista. Gestamp